vågorna glider

Sorry för en två dagars uppehåll men har verkligen inte haft tid, eller rättaresagt inte riktigt tänkt på att blogga. Jag har i allafall haft en bra dag, en kort skoldag som endast bestod av mentorstid och engelska då vi bara läste i en bok. Ganska onödig dag. 
Efter skolan stack jag hem till Linda som kom hem igår från ett år i New York! Riktigt kul att se henne igen. Nu ha jag precis suttit och skrivit klart min samhälle och skickat in den och även skickat in min ansökan om elevambassadör. Känner inte riktigt för att ta tag i Geografiplugget som vi har prov i nästa vecka, jag får helt enkelt klämma in det i helgen och nästa vecka. 
Jag längtar så till i helgen då jag ska fira två kompisar som fyllt 18, riktigt taggad och allt känns toppen. 
Nu väntar jag bara på att min pojke ska komma hem och mysa lite med. Sen ska vi båda på träning och sen blir det en sen middag. 
Hoppas ni får en bra torsdagkväll. 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0