Seg måndag

Herregud vilken seg måndag, skolan som vanligt en och en halvtimme som varje måndag innan det var dags att dra hem igen, väl hemma gjorde jag lite lunch bestående av makaroner och köttbullar, klassikern! Annars har jag bara legat i sängen, läst ett kapitel om mänskliga rättigheter i Kina då jag och en vän ska hålla en diskussion om det kapitlet imorgon med de övriga klassmedlemmarna! Jag har även hunnit med att sova i nästan 3 timmar, "heja Magda, du kommer ju absolut kunna somna ikväll (Y)" 
Hur som helst så ligger jag fortfarande i sängen och ska nog dra igenom några avsnitt av Andra avenyn som jag kollat på 100 ggr men den är så mysig och bra, hihi. 
Ikväll blir det en pw med Emma och Katten då jag inte känner att jag vill eller orkar träna på sans och balans i viken ikväll då jag har blivit förkyld och lite hängig, men röra på mig, det vill jag! 
 
Kika in lite senare, då kommer jag att visa både vad som befann sig i min härlga glossybox men även mina nyinköpta boots! YAY, missa inte det. 
PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

Åh så fin!

sv: hihi,taack :D
kramis♥

Svar: Tack snälla! fortsätt kommentera ifall det är något speciellt du vill att jag ska skriva om, sprid mig så sprider jag dig. :)
Magda Petronella Johansson

2013-09-30 @ 18:36:20
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0