push play

sämre uppdatering igår, sorry! 
Går dagen var en upplevelse i sig, kanske inte så för mig men för kineserna. Det var nämligen så att dem skulle åka med valkyrien, och vädret var otroligt blåsigt och lite regningt. Så när jag kom till Mölle med mina kineser så hade den andra gruppen kineser redan kommit, dem var nämligen två grupper, en grupp till mölle och en grupp tillbaka till höganäs. Men i allafall, när vi kommer ner dit berättar alla svenskar att alla förutom 2 kineser hade spytt på båten, eftersom det var så mycket vind så guppade nog båten rejält, jag tyckte så synd om dem. Men mina och olivias kineser tog säg ändå i kragen och ville uppleva detta då dem nog aldrig har suttit på en sådan båt. Under tiden som dem seglade var jag hemma hos min älskade och kollade på hans nya bil, super fin och bara myste och sånt som bara vi kan. Senare på eftermiddagen åkte jag och hämtade olivia och sen körde vi och hämtade Daisy och Nicole som våra kineser heter på europeiska språket eller vad man ska kalla det. Deras mening om det hela vad att det var så himla häftigt och fint TROTS att en av dem spydde hon med. Men gud vilken upplevelse det var för dem. 
Väl hemma hos Olivia som vi nu ska tillbringa den sista veckan åt vi en god middag, pratade och efter det stack vi in till höganäs i hopp om att visa dem den tillställningen dem hade vid saluhallen och garage, men inte heller det gick. Så vi åkte hem till Jocke då alla andra var där, trots en hel del ändrade planer så var kvällen ändå bra och våra kineser verkade ha det bra. 
 
Nu har vi precis ätit frukost hemma hos olivia ensamma då hon är och jobbar och Cecilia (olivias mamma) är på fotbollsmatch med sonen Albin. Så vi ska snart åka hem till mig då vi idag ska fira ett äkta svenskt släktkalas med hela tjocka släkten Johansson då min syster fyllde hela 21 år igår. Så det lär väl bli en upplevelse i sig det med då vi är ganska många. hehe
 
Ni får ha det så bra tils vi hörs nästa gång, förmodligen ikväll. 
PUSS OCH KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0