På andra sidan rummet

Jag sitter nu i sängen med min andra hälft och kollar på fotboll (JIPPIE -.-), men jag har fått se mina program ikväll, idol och hollywood fruar så jag får väl bara bita ihop. Min dag har sett ut som så, varit i skolan till knappt lite i halv ett, efter det stack jag och Ollie till kakboden där vi fikade, pluggade inför provet som äger rum imorgon och en himla massa prat och planering kring det sista året. Jag mår så bra när jag är med henne. När jag kom hem fortsatte jag plugga den jäkla geografin som jag just nu kan ganska bra. Det får helt enkelt bära eller brista.
Jag har även idag hunnit med ett träningspass, funktionell cirkel som är ungefär som cirkelfys, inget att leka med som sagt. 
Nu ska jag fortsätta mysa med min pojke om jag kan få hans blick att slita sig från fotbollen ;) 
PUSS PÅ ER!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0