Om jag bara kunde göra något åt saken

Hejhej! 
Min dag igår var helt fruktansvärt seg och därav ingen uppdatering. 
Min lördag såg ut som så att jag passade barn fram till halv ett, sedan kom Linn till mig då vi delade på en flaska vin tills föräldrarna kom hem och därefter stack vi till garage, och gud med folk, men riktigt roligt. Vi var där till stängning och sedan skulle linn cykla hem till sig och jag skulle få min fulla pojkvän hem. Vi somnade strax efter 4 och gick upp vid 11, dagen efter var helt förstörd kan man säga, vi gjorde absolut ingenting, låg endast och degade i soffan. Dock hann jag som inte var så bakis med att träffa min saknade vän Olivia lite över en fika. Efter det stack jag hem och hämtade min älskling, körde och hämtade pizza och sedan körde vi hem till mig och åt det tillsammans med min pappa som var ensam hemma den kvällen då mamma är i Växjö.
Som ni inte vet så bor jag och älsklingen hos hans farmor och farfar i en vecka och passar huset och katten då dem är i Kroatien. Ännu en gång testar vi på sambolivet helt enkelt ;p
Inatt har jag sovit 11 timmar och är mer eller mindre förstörd efter det, jag mår aldrig riktigt bra efter så många timmars sömn, istället för att bli pigg så blir jag trött. Men jag ska ta mig i kragen och dra iväg till träning lite senare.
Nu ska jag bara fortsätta ligga i soffan och dega.
Hoppas ni får en bra Måndag.
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0