Min fredag

Min gårdag var helt sjuk. Jag hade så kul! Började med att Linnea och Olivia kom hem till mig och gjorde v sig här innan vi stack hem och firade Hanna som fyllt 18. Vi hade riktigt kul, åt god mat, dansade och hade det super trevligt. Klockan 23 åkte jag Linn och Olivia in till stan för att härja loss. Men självklart var fredagen den 13 på plats och gav oss oturen att för första gången bli nekade till inträde, har alltid kommit in men igår var oturen med oss. Men kul gjorde vi det ändå och kvällen blev super. Idag mår man som man mår, dvs Inte alls bra, men det är det värt. 

Ikväll är man på det igen och ska fira en annan kompis som fyllt 18. Det blir nog bra det med. 
Nu ska jag fortsätta ligga och dö lite i sängen innan jag måste ta tag i mitt liv och börja göra v mig. 
Ha det så bra. 
Puss 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0