FUCK CANCER

Hej på er!
jag sitter på jobb nu och har inte så mycket att göra så tänkte att jag kan ju faktiskt slänga in en liten hälsning att jag lever trots min deppiga sida. För att informera er lite så är jag deppig för att en fantastisk person, en familjemedlem inte kunde övervinna sin cancer och tyvärr resulterade det i att han försvann från våra liv. Jag är en person som tar väldigt hårt på döden, jag hatar döden!
Jag gråter floder bara ett husdjur går bort, så då kan ni ju tänka er hur det är nu...
Jag har inte alls humöret uppe och allt känns bara så svart, tråkigt och tungt. Men vad ska man göra? Trots den djupa sorgen så måste man gå vidare, man måste själv fortsätta leva sitt liv precis som det var innan. Jag har fått höra mycket nu att det är okej att vara ledsen, det är okej att gråta, det är okej att känna sorg och längtan och det är precis det jag gör.
Jag har nu dessa dagarna gråtit mig till söms varje natt, men det är ju okej? Så varför inte göra det då. Att visa känslor är starkt, jag är stark. Jag vet att vi kommer klara detta, men sorgen och längtan efter dig kommer alltid att finnas där. FUCK CANCER, jag hatar dig!
 
Nu ska jag fortsätta jobba och tänka på något annat.
Hoppas ni har en bra lördag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0