endast kortast

Idag har varit en bra och kort skoldag. Började klockan 10 och slutade halv 12. Efter det stack jag och Olivia in till väla och fixade passfoto till visum som vi måste ha tills imorgon eftersom att vår lärare ska söka visum till Kina! 
Man skulle endast ha ett neutralt leende och visande öron, fotona blev väl helt okej. Man ser väldigt tråkig ut dock ;p haha 
Nu har jag precis vinkat hejdå till min älskling som skulle iväg på sin träning medans jag precis kommit hem från min, riktigt bra träningsdag dag, jag gav allt till 1000 och mina muskler värker så in i baljan just nu, dem skakar fortfarande att det till och med är jobbigt att sitta och skriva nu. Så därför tänker jag säga hejdå till er för idag då jag ska äta upp min mat, dricka min proteindrink och sedan kolla på idol och efter det, sist med inte minst, nya ensam mamma söker, som jag längtat!!! och självklart vänta hem min älskling. 
Hoppas ni får en lika bra måndagkväll. 
PUSSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0