dance, dance, dance

Då sitter jag nyduschad i min soffa efter en ganska lång arbetsdag. Skönt att helgen är över. Imorgon väntas endast en lektion som alltid på måndag och efter den lektionen drar jag och Olivia in till stan för att fixa passfoto till visum för Kina, det börjar närma sig med stormsteg! 
Ikväll blir det bara lungt, en middag hemma hos Rasmus föräldrar och sedan åker vi hem hit igen där vi passar huset, en bra kväll helt enkelt. Allt är bra när jag får vara med min andra hälft. 
Jag har suttit hela dagen, och bara tänkt på nästa helg som kommer bli hur grym som helst, planer både fredag och lördag vilket kommer bli hur bra som helst, förhoppningsvis. 
Nu ska jag bara fortsätta sitta framför datorn bredvid min töntiga kärlek (som är fast i sitt Xbox) och mysa.
Hoppas ni får en lugn och skön söndag, en sådan söndag som man vill ha. 
PUSS OCH KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0