sunday

Hade en mysig dag igår med en god middag på garage med mamma, pappa och Rasmus. Mysigt att bara kunna sitta ner familjen, äta och dricka gott och bara ha varandras sällskap, en lyckad kväll trots heta diskussioner ;p 
Jag somnade gott i Rasmus säng tillsammans med honom där vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord och jag har kommit fram till vilken underbar människa jag faktiskt är tillsammans med. Så lycklig. 
Det viktigaste är att vara ärliga mot varandra och prata om allt, då kommer man långt i ett förhållande. 
Nu ska jag fortsätta mysa lite här hemma då Rasmus är iväg på match, senare idag ska jag träffa min bästa Ollie för mys och ikväll bli det förmodligen middag hos Rasmus farmor och farfar. En riktigt härlig söndag. 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0