MYSMÅNDAG

Haft en blandad helg kan man säga. Min fredag var otroligt jobbig, jag var på begravning. En så otrolig vacker begravning samtidigt som allt var så himla tufft och bland det värsta jag varit med om. Att så alla nära och kära så ledsna var inte alls kul. Jag kan inte förstå att han har lämnar oss. Men i mitt hjärta kommer han alltid finnas kvar, en fantastisk människa! 
Lördag: Lite roligare kan man säga.. Började med jobb, sedan var det bara hem och tagga om till en galen utekväll, som verkligen blev galen och sjuk utan tvekan. En bra stark, ett mindre bra slut, det är väl så jag kan förmedla den kvällen. 
Med 2,5 timmars sömn ungefär var det dags att gå upp och jobba, en brunch på 60 pers. Till en början gick allt bra, jag kände inte riktigt av att jag sovit så lite mer än bakfyllan, men framåt lunch och eftermiddagen så stupade jag en del, shit, kunde fan knappt minnas vad jag själv hette. Efter jobb stack jag hem till Olivia för mycket prat och mys, sånt som vi är bäst på! 
Väl hemma blev det en mysig middag med familjen. Somnade som en stock bredvid min älskling klockan halv 10. Mina ögon gick inte att hållas öppna längre. Väl idag är jag piggare och har precis ätit en god frukost. Senare, efter ett möte på skolan som Olivia är på kommer hon hem till mig, hjälper mig att börja packa till resan och även packa ihop mitt rum i lådor då mamma och pappa ska fixa och styla om hela mitt rum under min månad i Kina, har fått lite inblick i hur det kommer se ut, redan nöjd! 
I eftermiddag ska jag och Olivia in till stan, hämta ut mina kinesiska pengar och köpa TSA-lås. Shit, nu börjar allt närma sig och jag blir mindre och mindre redo för detta. 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt i min säng då jag är ledig idag, skönt! 
PUSSPUSS
 
(bilder på begravning och helgen kommer upp senare(snart))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0