ITS FRIDAY

Idag är det min favorit dag, det är FREDAG! Så himla skönt och äntligen en jobbfri helg. 
Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren, borrat en tand så är i princip helt förlamad i vänster kind och läpp, så en bra start blev det ju inte på helgen, men det blir bättre. 
Ikväll ska jag hem till Kajsa och fixa mig och sedan sticker vi iväg på en 18 års fest. Efter det drar vi nog en runda till stan, festar loss och dansar oss svettiga till skön musik. 
Min lördag kan vi ta imorgon. 
Nu ska jag bara ta det lugnt denna eftermiddag och ligga i min säng och tycka synd om mig själv med tanke på min tand. hehe
Hoppas ni har en härlig fredag ni med. 
PUSSELIPUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0