Idag är dagen kommen

Herregud, idag åker jag till Kina. Helt sjukt. Jag har inte varit så duktig på att skriva här då jag har haft fullt upp med packning och allt. Men nu börjar jag få allt under kontroll och snart ska vi samlas på knutpunkten i stan och sedan vidare till kastrup. Klockan 21.00 går planet till Beijing! JAG ÄR SÅ NERVÖS! 
Detta menas då med att min blogg kommer stå ganska stilla i knappt en månad. Jag ska se vad jag kan göra för att försöka uppdatera er litegrann. Hoppas ni ändå kikar in och inte glömmer bort mig. 
Ta hand om Sverige så hörs vi (på riktigt) om en månad och då kommer jag ha tusen saker att berätta för er. 
PUSS OCH KRAM mina fina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0