9 dagar

Idag är det ynka 9 dagar kvar tills jag åker till Kina. Herregud vad nervös man börjar bli, vad ska man ha med sig? vad ska man packa? I vad ska man packa? Jag har tusen miljoner frågor som bara kommer vimla runt i mitt huvud 9 dagar till. Herregud, mitt livs resa börjar närma sig med stormsteg, helt sjutk! 
_____________________________________________________________________________________________
 
Jag har precis kommit hem från skolan, inte gjort så mycket idag heller, pratat om Kina som vi alltid gör, vi fick en titt på schemat vi ska ha där nere, allt vi ska göra och även jobba lite med våra presentationer vi ska ha för alla kineser när vi kommer ner. Att stå in för tusentals kinesiska elever och sjunga och hålla tal kommer bli något nytt för alla oss i klassen. Täck vad maffigt det kommer se ut. Helt galet! 
Jag ska idag försöka bli av med lite plugg om jag orkar, ta en promenad senare då jag har fått super ont i halsen och fått rekomendationen av min mamma att ta promenader istället för att träna då det inte är bra med halsont. Så en promenad får det bli, efter det blir det förmodligen mys med min pojke. Man får passa på att ha honom så mycket som möjligt hos mig nu då vi kommer vara ifrån varandra i en månad, usch så jobbigt! 
Nu ska jag dricka min smoothie, äta min melon och kolla på något roligt program. 
PUSS PÅ ER!
 
Min syster kommer hem imorgon, jag längtar! 
En bild från London, där var jag brunhårig, vad tycks? ;p haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0