VACKER VÄN

Jag vill bara skicka en liten hälsning till min underbara vän som jag vet läser min blogg. Kajsa, jag saknar dig så och vill verkligen att du ska komma hem nu, jag saknar våra kvällar tillsammans ute i nyhamnsläge där bara du och jag kunde gå en runda och snacka om allt. Du är lite väl långt bort nu för att bara ta en snabb promenad på 15 minuter. Jag tycker verkligen du varit borta tillräckligt nu. KOM HEM, JAG SAKNAR DIG SÅ!
Jag räknar ner varje dag, nu är det endast 45 dagar tills du kommer hem och vår sommar kommer bli fantastisk. 
PUSS ÄLSKADE VÄN!
 
En vackrare vän vår man leta jävligt länge efter.. 
(snodde den från Kajsas blogg, där hon lagt ut bilder på hennes Prom. Riktigt fin, jag smälter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0