tillbaka

återigen förlåt för min dåliga uppdatering. skäms lite då jag faktiskt ser att folk går in här och kollar på bloggen trots att jag inte skrivit något. Jag ska bli bättre, jag lovar! 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
min långa helg har varit så underbar, i fredags var vi ute, alla i klassen som är 18 plus min älskade pojkvän. Hade så grymt kul med mycket dricka, dans, fet musik och sköna människor, en grym kväll med andra ord. Inte lite grymt att gå upp dagen efter för att jobba. Fyfan vad bakis jag var. Jag är en person som aldrig blir bakis typ, skönt är det. Men i lördags, fy tusan, mådde så illa där på jobb att jag trodde att jag skulle spy ett antal gånger. Snyggt om man hade gjort det på jobb liksom, ett hotell också! Men det gick bra och hem kom man vid 1 tiden och då låg fortfarande hjärtat mitt och snarkade för fullt. Fick väcka honom så han fick i sig lite mat och sedan tog vi bara det lugnt. Åkte hem en stund för att skriva en hel del på min samhällsinlämning som skulle vara inlämnad i söndags och sedan åkte jag tillbaka till Höganäs igen för att tillbringa min kväll där med killen som betyder mest för mig. Vi bara mös, käkade skit och letade resor då vi ska ta en vecka i sommar, skönt ska det bli. Jag somnade gott redan vid 10 tiden då jag bara tidigare sovit 5 timmar och eftersom att det var jobb på söndagen igen. Efter jobb stack jag och älsklingen och spelade tennis, riktigt kul och skönt att röra på sig. Tyvärr gjorde jag misstaget att slå vad om 30 minuter massage. förlorade man skulle man ge den andra 30 minuter massage. självklart hade jag inte turen på min sida (trots att jag spelat tennis i hela 3 år) så jag fick bita i det sura äpplet och massera karln min i 30 minuter. Kvällen igår var också lugn då vi bara kollade mästarnas mästare och tog det lugnt. Jag somade gott i hans famn där jag känner mig som tryggast. 
 
Dagen idag har varit toppen. Kunde äntligen bocka av Engelska nationella prov muntligt som jag genomförde idag med Hanna som gick hyfsat bra faktiskt då vår lärare fick stoppa oss efter att tiden gått ut då vi pratade lite för länge. Hellre att det är på den sidan än att man skulle få en massa tysta minuter. 
Vi bockade även av ett möte vi skulle ha med lokaltidningen om vårat projekt vi ska ha i Maj, en välgörenhetskonsert med olika band som jag kommer lägga ut senare också och informera er om så ni kan komma och få en toppen maj-kväll. Blev även fotade, så det kommer nog ni flesta se i lokaltidningen om någon vecka. 
Nu ska jag faktiskt kolla lets dance som jag missade i fredags då jag umgick med mina vänner. Tyvärr vet jag redan vem som åkte ut men det är alltid kul att kolla ändå. Om jag hade fått chansen skulle jag lätt varit med i lets dance, verkar så galet roligt. Efter det måste jag tyvärr läsa en del i min internationella relationer bok då jag har muntligt seminarium på onsdag. 
Nu har jag skrivit av mig en del.. Så nu får det räcka. 
PUSSPÅER!!!
 
Bilder från fredagkvällen... titta och njut.. Vissa är dock fruktansvärt hemska (på mig)... 
 
Du har alltid varit så jäkla snygg min vän.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0