Tidig dag

Det blev en lugn och tidig dag för mig i skolan då jag bara gick till klockan 11. Vi hade två nationella prov imorse i engelska, hör - och läsförståelse. Jag och många andra jag snackade med tyckte att det var mycket svårt, men vi får hoppas på det bästa. Efter detta skulle jag iväg till tandläkaren då jag skulle laga två tänder. Min bedövning har håller på att försvinna så snart ser jag ut som en normal person igen.. 
Jag ska nu läsa igenom mina sidor jag ska kunna inför morgondagens muntliga seminarium som vi har i internationella relationer. Så sjukt tråkigt att jag i princip inte får in någonting i huvudet. 
SNART ÄR SKOLAN ÖVER TACK GODE GUD!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0