SLAPPT

Då sitter jag i sängen efter en lång dag i skolan som egentligen bara skulle vara en timme i morse. Jag kom till skolan, hade matte en timme från klockan halv 9 - halv 10, efter där skulle jag slutat. Men istället höll Emma, Ida och Olivia mig kvar inte bara i en timme utan 6 timmar där vi bara räknade matte, snacka om att jag var slut när jag kom hem. Men jag känner faktiskt att det har hjälpt mig en del inför morgondagens NP i matte som jag fasar en hel del över faktiskt. Men man kan ju faktiskt inte göra mer än bra ifrån sig. Och jag hoppas innerligt att jag har turen på min sida imorgon. 
Nu ska jag läsa igenom några tal och förmodligen få hjälp ev Emma som är så snäll och hjälper mig med det jag inte fattar. Och jag skickar det hon inte fattar, bra när man kan hjälpas åt. 
Snart kommer min älskling till mig, så jag får lite annat att tänka på än en massa tal. 
Sov så gott allesamman. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0