Gårdagen

Dagen och kvällen igår var toppen, men det blev en lång dag, jobbade först klockan 06.00 på morgonen och sen direkt till tivolihuset för att fixa i ordning inför konserterna, städade och kom hem klockan 01.00 och nu sitter jag på jobb igen, snacka om att jag kommer sova hela bussresan till Berlin imorgon.

Kvällen igår var i allafall super då allt gick så bra och rullade på som det skulle, bra musik och bra band bjöd på sig hela kvällen och detta gjorde att vi drog in hela 10.000 kr, vilken var det mål vi ville/skulle sträva efter. Så vi är jätte nöjda och vi fick sån extrem hjälp av så många människor som hjälpte till, all tacksamhet till er! Super!

Nu ska jag fortsätta här på jobb och sen ska jag hem och packa, sova och mysa med älsklingen. Tyvärr är inte min mamma hemma idag så firandet av morsdag får vänta tills nästa helg när jag kommer hem från Berlin. Kanske blir det en sväng hem till farmor. Vi får se.
Hoppas ni får en bra och dag firar era mammor ordentligt, det är dem värda!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0