En bra känsla

Idag är en bra dag, tisdag. Skolan idag var kort då jag endast hade min näst sista mattelektion EVER och min näst sista matte lektion innan vårt matte nationella som äger rum på torsdag, aningen nervös inför det då matte inte är min starka sida i skolan. Vi har även idag haft vår allra sista tyska lektion, och jag ska aldrig i hela mitt liv läsa tyska mer, så otroligt skönt att vara av med den skiten. SÅ SKÖNT! Sista året på gymnasiet kommer vara så bra då verken matte, tyska och filosofi står på schemat, dem absolut tråkigaste ämnena. 
Jag har förövrigt idag bara tagit det lugnt, varit hos tandläkaren där jag nu mera är stammis samt pluggat lite matte (det jag förstod). 
Jag ska nu ikväll hem till min älskling och tillbringa natten med honom. Imorgon är nog den onödigaste dagen ever, jag kommer till skolan halv 9 för att ha matte lektion i en timme sen slutar jag, alltså slutar jag imorgon klockan halv 10! Underbart men man kan tycka att det känns lite segt bara för att gå dit och ha matte. 
Nu kallar maten så nu ska jag äta.. Men vi hörs när vi hörs om jag får tid mellan allt pluggande.. 
PUSS
 
 
SPECIELLA.. I KNOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0