En bra helg

Har haft en otroligt bra helg med mycket skratt och härligt folk. Min fredag spenderade jag med min älskling och slutade med att vi satt nere vid kajkanten tillsammans med oliver för att dela på en flaska vin och några öl. Riktigt trevligt.
Lördagen tillbringade jag och hjärtat uppe i stugan där vi skulle fira Rasmus farmor som fyllt år. Dagen gav vi åt solning då termometern visade 28 grader. Man ska inte klaga men det var i stort sätt vidrigt att ligga och sola en dag som den. Kvällen fortsatte med 8-kamp där jag för en gång skull inte kom sist utan 5a tror jag, av 9 stycken.
Vi åkte hem k hyfsad tid idag då vädret inte var på topp. Så nu ligger jag återigen i min säng och bara tar det lugnt då jag har blivit väldigt förkyld och en hemsk hosta har kommit för att besöka mig vilket inte var något jag önskade just nu!
Kvällen tillbringar jag med min älskling framför tvn då vi ska heja fullt ut på Sverige som spelar hockeyfinal klockan halv 9!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0