2 maj

Idag är det 2 Maj och gud vad tiden går, jag börjar bli lite rädd över att tiden går så himla fort. Snart är det sommarlov och snart går vi i 3an, sista året på gymnasiet, SJUKT!
 
Dagen idag har i allafall bjudit på ett nationellt prov i engelska, där writing stod på schemat, gick hyfsat bra tycker jag förutom att jag är lite osäker på hur många ord jag skrev, det skulle vara minst 300 och max 600. Men ja, vi hoppas att dem inte är så petiga. Efter provet hade vi en lång håla innan nästa lektion började. Sitter nu hemma och har precis fått i mig mat då jag ska iväg och träna om någon timme. 
Ikväll är det lets dance.. YAY! 
Min kväll är räddad!!! 
 
Nu ska jag fortsätta läsa igenom lite matte eftersom vi har ett matteprov imorgon i statestik som är så himla tråkigt, men snart kan jag glädja mig åt att jag inte har mer matte då jag inte valt till det i 3an. så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0