vad ska man ha för rubrik?

Då var denna Måndag nästan över. Tiden går fort när man har roligt. Nu har jag precis duschat då jag luktade så sjukt mycket skunk... fyfan!! 
Jag mår en hel del bättre, det ända som inte är tiptop är min hals som fortfarande värker en del, detta betyder att det förmodligen inte blir någon träning för mig denna veckan vilket suger. Jag ska i allafall försöka ta promenader om dagarna, det är bättre än inget i alla fall. Imorgon blir det tillbaka till verkligheten i skolan -.- kan glädja mig åt att det är näst sista veckan innan påsklov. JIPPIE!
Ikväll kommer älsklingen hit och om jag saknat honom, inte sätt han på några dagar nu då han först var sjuk och smittade mig sen blev jag sjuk och då tyckte vi det var onödigt att han skulle riskera att bli sjuk igen så vi fick hålla oss ifrån varandra, men nu mår vi bra båda två förutom min hals då klart, så snart kommer han och då ska jag mysa ihjäl mig med honom. Hoppas ni får en mysig måndags kväll. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0