Underbar lördag

Kvällen igår var kanon, hade otroligt roligt tillsammans med fantastiska vänner. Vaknade i morse med en rejäl "skallebank", men det är man väl värd efter en sådan rolig kväll med drinkar, fint folk, dans och mycket glädje.
Jag vaknade upp i morse av att älsklingen min väckte mig på världens mysigaste sätt då han bara höll om mig, och jag fick känna mig så liten och älskad. Åt en god frukost bestående av kalaspuffar som jag inte ätit sedan barnsben. Lämnade honom på några dagar runt 2 tiden då han idag skulle upp till stugan med familjen, synd var det då jag inte kunde följa med då släktmiddag väntade mig med samt jobb imorgon bitti. Direkt efter besöket i stugan åker min pojke till Stockholm för jobb, han bara flyr och far. Men det är väl roligt att man för upptäcka en massa saker och ändå jobba. Bara kul för honom tycker jag, men sakna hon kommer inte vara några problem, för det gör jag så fort han inte är i närheten! Så mycket älskar jag min man, kan ni fatta det? Hehe
Nä men nu ska jag äta mina påskägg och fixa naglarna innan vi ska bege oss till Ängelholm. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0