Torsdag

Sorry att jag inte uppdaterat förrens nu! Slutade skolan klockan halv 4 idag, segt som alltid. Kom hem och satte mig direkt med plugg då jag har en svenska bok som ska redovisas imorgon. Tiden gick snabbt som bara den och sedan var mamma hemma och då var man tvungen att byta om till träningskläder och packa väska eftersom att jag ska sova hos min älskling inatt. På vägen i bilen till träningen kände jag av att jag började få sjukt ont i halsen, dock kände jag mig hängig redan när jag kom hem från skolan! Så jag bestämde mig för att skita i träningen då jag inte vill bli sjuk, så just nu sitter jag hemma hos mitt hjärta istället och ska bara ta det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0