torsdag

Har precis landat i min säng efter att ha sprungit upp och ner för att disskutera kläder med mamma som jag nu har skickat iväg och som troligtvis ligger hemma hos mig om några dagar. Två jättefina klänningar och ett sjukt coolt halsband, ni kommer få se allt när det väl kommit hem. Hoppas allt passar och sitter bra nu då jag inte orkar med massa problem med att skicka tillbaka och trams. 
Ikväll ska jag bara plugga matte då jag bestämmer mig för att hålla mig ifrån träningen en dag till då min hals inte riktigt är på banorna än. Imorgon har vi matte prov vilket jag fasar så sjukt för. Ett otroligt stort och svårt kapitel! FYFAN FÖR MATTE!! 
Helgen bli lugn då det är min jobbhelg! (Y) Så imorgon kommer älsklingen hem till mig och så ska vi bara äta och mysa tillsammans och min lördag består av kalas för Amanda (rasmus lillasyster) som fyller år på söndag. Så trots jobb så är helgen rätt spikad faktiskt! 
PUSS sålänge. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0