tisdag

Kom hem en aning senare än jag tänkt då jag och Olivia stannade kvar i skolan ett tag och pluggade in instuderingsfrågorna till provet imorgon, sitter väl hyffsat men behövs tränas några gånger till. Kom hem och såg att mina klänningar kommit från nelly, öppnade dem förväntansfullt och i låg två fina klänningar. Jag packade upp dem, när jag väl tagit bort att plast så såg jag att den ena klänningen jag köpt tappade massa paljetter samt såg sjukt plastig ut och den andra var för liten, jag pallar inte att jag alltid ska ha otur med sånt. Så det är bara att lämna på posten och skicka tillbaka och jakten på nya klänningar börjar nu. Har redan hittat några fina som skall diskuteras med mamma innan jag trycker på skicka. Alltid lika bra att ha någon att diskutera med, då jag är mycket duktig på att bara klicka hem en massa och sen inte använder det mer än ett fåtal gånger. 
Ikväll väntas träning som jag saknat så eftersom jag inte kunnat träna på mer än en vecka då jag varit sjuk. Skulle egentligen till min pojke efter träningen men han blev bjuden av sin kompis på ishockey match så ännu en natt utan min kärlek, inte något jag är van vid, att vara borta från honom så länge, men han måste också få unna sig något ibland. 
Nu ska jag plugga lite, KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0