nästan helg, nästan lov

imorgon är det fredag vilket glädjer mig enormt. För det betyder lov. OM jag längtat efter detta påsklov, ska bli så skönt att skita i allt, sova länge, inte gå efter något eller någon utan bara ta det lugnt och äta påskägg klart ;P
Skolan idag innehöll en pippi teater som Eric Ruuth bjöd oss på, den varade drygt 20 minuter tror jag och var väl sisådär, fast mysigt är det alltid att gå på teater, vad gör man inte för att skippa skolan liksom??? 
Dagen bjöd även på del 2/2 av proven vi hade i internationella relationer vilket betyder att vi nu inte har något annat i skolan innan lovet, lovely. 
Nu sitter jag och väntar på att Agnes ska komma hit som jag inte träffat på ett tag, vi ska fika och snacka skit. Eftersom vi inte har mycket till läxor nu så funderar jag på att sova hos min älskling ikväll trots att han har träning fram till 22. Men det finns ju inget bättre att sova bredvid honom. 
Ni får ha en fortsatt bra torsdag för det ska jag ha!! 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0