Klar för kvällen

Då är jag hemma igen efter ett tufft träningspass. Jag har nu lagt upp min träning som så att jag varannan vecka ska träna endast gym och pumpa muskel som bara den och andra veckan ska jag bara gå på pass då konditionen står i centrum. Eftersom jag förra veckan nästan bara tränade gym och idag körde ett tufft step pass så blev jag lite illamående runt mitten av träningen eftersom jag körde på så hårt från början! 
Sommaren är påväg vilket betyder stenhård träning! 
Nu kollar jag på familjen annorlunda och sedan ska jag kolla på Dicte. 
Imorgon är det studiedag vilket glädjer mig enormt!
 
Jag och Agnes gick loss i poolen när vi var påväg till Frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0