just precis nu

helloj alla! 
Jag har varit en tråkig bloggare dem senaste dagarna men jag tror ni vet varför just nu då jag skrev igår att jag haft maginfluensa. Har redan sen förra inlägget hunnit med att smitta min pappa samt min pojkvän, känner att jag är mycket populär just nu. Men för mig skedde det bara olyckor på lördag morgon och den dagen, sen dess har det inte hänt mycket och jag har kunnat behålla allt jag ätit trots att jag bara ätit några få saker. Man säger att man ska vara hemma 48 timmar efter sista gången man kräkt. Därför är jag hemma från skolan idag. Men imorgon får jag ta mig i kragen trots att det är ganska härligt att bara ligga i sängen och dega, men jag tror jag måste till skolan och få lite social gemenskap med kompisar och röra på mig då jag snart får liggsår. 
Nu ska jag läsa igenom lite anteckningar till provet i internationella relationer som vi ska ha på onsdag och torsdag. 
PUSS
MIN TJEJ, RÖR NI SÅ DÖR NI!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0