Godmorgon

Godmorgon folket. 
sorry för uppdateringen.. 
Jag ska börja prata om min fredag hade jag tänkt, i fredags hände en del festligheter som ni vet, vi förade hos mig en del tjejer, riktigt roligt. Sedan tog vi bussen till Höganäs där ytterligare festligheter väntade. Riktigt roligt hade vi, men det hände en del saker under kvällen som gjorde att det trevliga tog stryk och fick sluta tidigare än som var väntat, tyvärr! 
Hade sällskap med Radwan en bit hem till Rasmus där han sedan mötte upp mig så vi kunde gå tillsammans hem till honom. Somnade och vaknade kvart i ett. Hela dagen var typ förstörd då dagen gick SÅ fort. Men vi gjorde det bästa av det och åt frukost och åkte sedan hem till Rasmus farmor och farfar som jag inte träffat på ett tag och bara tog det lugnt. Kvällen spenderade vi hos mig då vi hade Agnes familj på besök. Åt gott och hade det bra. Vi somnade i min säng rätt snabbt efter att gästerna gått. För en timme sedan stack min älskling iväg då han skulle äta frukost tillsammans med sitt lag innan dem spelar sin sista match. Så klockan tolv spelar dem och då kommer jag och min far befinna oss där för att heja så mycket vi kan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0