...

Ja, då var vi där igen, lördag idag! Tänkte berätta om min gårdag!
När jag vaknade i fredags mådde jag skit! Feber och ont i halsen. Gick till skolan ändå, gick hem efter svenskan klockan 1, alltså struntade jag i vår klassaktivitet vi skulle ha på eftermiddagen, bowling! Jag struntade i detta för att vila upp mig för min första utgång i Skåne med Addis, tiden gick och mycket bättre mådde jag inte, men bara för att jag ville så gärna så tog jag mitt pick och pack och stack till Addis ändå för att jag tvingade mig själv! Kvällen var as najs med trevligt förkrök hos Addis och senare utgång! Ju längre kvällen blev desto mer kände jag av min feber bara steg hela tiden, detta resulterade att vi redan var hemma vid 2, hjärtat mitt var uppe och hämtade oss vid bussen så snäll som han är! Somnade i hans säng med världens frossa trots att jag hade två täcken, en flis filt samt halva Rasmus kropp på mig då han var så varm!
Riktigt rolig kväll trots min höga feber! Vi får göra om det en annan gång och kan det inget annat än att bli bättre!
Så ikväll blir det inget mellofinal party med vännerna utan det blir en lugn kväll hemma i tv soffan med en kopp te och mina halstabletter tillsammans med min familj! "Jättekul"
Aja, alla kan väl inte ha turen med sig alltid! Ni får ha en bra lördag kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0