En vanlig dag

Då var denna dagen över, tiden går så fort hela tiden. Jag hinner inte med att njuta känner jag. Snart är lovet över, snart är gymnasiet över, snart är mitt liv över.. nädå, jag skoja! Men tiden går sjukt fort. Lite smått läskigt om ni frågar mig. 
Efter en otroligt skön springtur som jag utförde innan idag så åt jag en god middag tillsammans med min familj och efter det kom fina Katarina på besök, alltid lika trevligt! Skönt att prata av sig lite. Så nu har hon precis cyklat hem och jag ligger i sängen och ska snart släcka lampan, är otroligt trött, men förstår inte varför, jag borde inte vara så trött. Men aja, ni får sova så gött och drömma sött, så hörs vi imorgon.
Godnatt på er!
Det får idag bli en liten sommarbild från i sommras då vi var i Danmark ett gäng. 
Från höger, Kajsa, Katarina, Jag och Olivia. Sen var det nog Clara Ramberg som tog bilden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0