dagen börjar lida mot sitt slut

Söndagkväll och denna söndagen är det också utan söndagsångest, så otroligt skönt. Imorgon ska jag bara njuta av min sista dag som ledig innan 2 hektiska månader sätts igång innan sommarlovet väntar. 
Min dag idag har varit speciell, med blandade känslor. 
Min kusin och hennes son kom på fika i eftermiddags och sedan följde jag med henne till kyrkogården där hennes mamma, min faster ligger begraven. Vi gick därefter en runda i höganäs då hon visade mig vart hon är uppväxt och så, väldigt mysigt och intressant. Min kväll spenderade jag tillsammans med Hanna, med en god pizza och ett glas vin. Mycket trevligt. 
Nu ligger jag i min säng och har sjukt mycket funderingar i huvudet, bäst jag somnar och inte försöker tänka så mycket. Det jag kan avsluta med att säga för idag är..
Varför ska livet vara så otroligt orättvist? 
Jag hoppas allt blir bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0