21.07

klockan är lite över 9 och det är inte förrens nu jag pallar ta tag i att skriva ett inlägg, sorry för det. Min dag idag har varit den slöaste på länge då jag är sjuk. Jag har enbart legat framför datorn eller tvn och kollat på program. Visst känner jag mig bättre än gårdagen vilket betyder att det börjar bli bätte förhoppningsvis. Febern är hyffsat nere då jag bara har några få grader över min vanliga kroppstemeratur, halsen gör fortfarande ont men jag dricker mycket te, äter glass och kränger halstabletter så det funkar. 
Har nu på kvällen bestämt mig för att hoppa skolan imorgon då både jag och mina föräldrar tyckte att det var bäst att vila en extra dag då jag inte är helt ok i kroppen än. 
Nu har ni i allafall ett litet tecken på att sjuklingen lever i alla fall.
Puss på er och hoppas att ni mår bättre än mig.
 
 
Ni får nöja er med en bild på mig och min söta granne som dessutom var inne hos mig idag för att ta hand om mig! Så fort jag pratat med hans föräldrar om att jag var sjuk och lite annat, tog det inte mer än MAX en minut, sen var den lille busungen inne hos mig och kröp upp i sängen hos mig och räknade alla mina pengar jag hade i en kronor i en burk! Enligt honom själv hade han massor mer pengar än mig. GULLUNGE!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0