-----

Efter körningen igår fick jag ett sms från Emma. Hon kom till mig och vi hade en god pannkaksdejt. Vi snackade om allt. Fixade hår och tramsade oss som bara vi kan. Vi åkte båda senare till Höganäs då jag skulle möta upp Amanda (Rasmus lillasyster) och köpa lite onyttigt och invänta Rasmus tills han kom hem. Emma skulle till en annan kompis.
Nu har jag precis vaknat helt ensam i älsklingens säng då han är iväg och jobbar. Jag ska snart göra mig i ordning då jag ska in till stan och fika, ikväll blir det en mysig promenad med saknade Hedda och efter den kanske min pojke kommer om han orkar.
Jag får inte glömma berätta att idag kommer min syster hem, äntligen! Hon stannar en vecka och firar påsk med oss.

Alla bilder är ingen skönhet, men jag känner... Varför inte bjuda lite på sig själv liksom? HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0