Söndag

Då var det söndag, en riktig regndag, en sådan dag det ska vara på söndagar. 
Gårkvällen var super mysig med min älskade då vi köpte en hel del plockmat i form av kycklingben, ostar, kex, vindruvor, skinka mm. Hur mysigt som helst, och till det drack vi självklart vin! En sådan myskväll som bara jag och mitt hjärta kan ha. 
Imorse stack älsklingen och spelade match och jag stack och jobbade, blev en kort dag på jobb då jag slutade redan vid 12 tiden. Cyklade hem och landade i soffan precis när regnet drog över, en otrolig tur dvs. Idag har jag enbart pluggat körkortsteori samt sovit lite. 
Min kväll blir lugn framför tvn tillsammans med älsklingen. En bra Söndag trots allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0