OTROLIGT

GUD, imorgon får jag sommarlov, det är sjukt. 
Dagen idag har varit kanon, började dagen med en redovisning av vårt projekt i entreprenörskap. Efter det blev jag tillfrågad att vara med och hjälpa till på studentkampen som domare. Sjukt roligt att se alla så glada och verkligen gå in för det. Nästa år är det vi och det finns det ingen annan än vi som ska vinna! Shit vad taggad man blev när man såg alla kämpa och så kul dem hade.. 
Gick tillbaka till skolan klockan halv 1 och skrev mitt sista prov någonsin i årskurs 2 på gymnasiet, så otroligt skönt. Nu har jag bara pluggat en del körkortsteori och skickat in en sista uppgift i svenska. 
Snart ska jag iväg och träna för första gången på en vecka, lite mer. Ska bli skönt!
Hoppas ni får en bra måndagkväll. 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0