Min lördag

Efter resan hem i fredags så hämtade min underbaraste pojkvän upp mig och vi körde hem till mig. Vi åt gott och kollade finalen av lets dance, Jag passade även på att mysa extra mycket med min älskling då jag inte sätt honom på en vecka. Vi vaknade sedan upp till en fin lördag som vi spenderade till en början i min trädgård på ett täcke och solade ett antal timmar. Klockan ett skulle vi göra oss i ordning för att senare åka iväg på konfirmation, en vän till Rasmus familj blev konfirmerad så vi var där och firade honom. Kom hem och landade gott i hjärtats säng klockan ett ungefär och idag började jag jobba klockan 10 då vi hade en hel del på jobb så jag hjälpte min  fina vän Olivia med städningen. 
Nu har jag bara legat och pluggat in en hel del filosofi som är vårt sista prov innan sommarlov, kan ju inte skryta direkt om att jag fattar någonting, men men, det ska väl gå bra det med. 
Snart kommer min älskling hem till mig och tillbringar natten här. Så underbart att ha någon att sova med igen. 
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0