Min dag

Vaknade klockan halv 9 idag då jag och mamma åkte direkt in till stan för att möta upp Frida för att sedan fika och därefter åka till väla. Tanken var att inte slösa så mycket pengar men det blev som sagt ändå en del! Det var ju rea (y)

Jag köpte ett bar please byxor på cirkus med hängslen, skit snygga! Fick 30% på den så kalaset hamnade på 1014 istället för 1449!
En knallgul tröja från BikBok fick även följa med mig hem, kostade från början 300 men fick den för 100! Alltid kul med rea!
Sist och minst mina söta små ballerina skor som jag köpte på din sko för 300 kronor, dock inte på rea men priset var inte så farligt så dem fick ändå åka med hem! :)
En nöjd och glad Magda trots allt!

(Har försökt ta rättvisa bilder, men det gick sådär, men tror nu fattar hur dem ser ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0