im back

sorry för min extremt dåliga uppdatering. Jag har jobbat hela helgen, umgåts med min morfar som varit nere över helgen som förövrigt bor i Thailand, så jag träffar inte honom så himla mycket, jag har firat bröllop (Madeleine och Christopher) som gifte sig igår, vi satt här, tillsammans med Agnes familj och kollade. Så himla fina och gud vilken sagolik klänning hon hade! Hade önskat att jag också hade fått ha en sådan! Emellan allt detta trevliga har jag även pluggat en hel del körkortsteori samt kört en himla massa då det snart närmar sig. Jag tänker inte säga datum men ni lär få reda på det om jag klarar det! :)
 
Så om ni förstår så har jag haft en rätt så fullspäckad helg. Min kväll ser ut som så att nu om en liten stund så ska vi iväg för att hämta hem min saknade syster som kommer hem idag. Självklart ska jag köra, och innan vi åker till Ängelholms flygplats tar vi oss ner i Helsingborgs centrum och glider runt lite då det är platsen jag ska köra upp på. Väl hemma sen ska vi äta en god middag och sedan får vi se om jag hoppar på min cykel och tar mig hem till min älskade och tillbringar natten där hos honom. 
 
Nu ska jag byta om, läsa en del till i vägmärken och vägmärkeringar och sedan ska nog bilen börja rulla så smått. 
Så vi hörs väl nästa gång som jag har tid. PUSS&KRAM
 
 
Speciella men SÅ omtyckta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0