Home sweet home

Då kommer min första uppdatering efter hemkomsten av Berlin. 
Resan till Berlin med min fina klass samt den andra samhällsklassen på Kulla var helt fantastisk, trodde verkligen inte att veckan skulle bli så bra som den faktiskt blev. 
Långa promenader, mycket sevärdigheter, mycket shopping, onda fötter, förkylning, förlite sömn och en hel del partaj förgyllde min vecka. Jag var i i Berlin i 9an då vi var på ett konsentrationsläger, jag trodde att det skulle bli och kännas på samma sätt denna gången i Berlin, men denna resan var så mycket annorlunda och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad, kanske för att det var en helt annan grej då vi nu bodde hos några tyskar. Allt var bara så lugnt och härligt. 
Så om du får chansen att åka till Berlin, GÖR DET... det är en fantastisk stad med en hel del sevärdigheter som är mycket värda att se. 
Detta är en resa jag sent kommer glömma. Men nu taggar jag för den sista men BÄSTA resan som vi åker med Kullagymnasiet och det är KINA!!! inte långt kvar, endast 136 dagar kvar! om om tiden går så fort som den gör just nu så är vi snart där!! GAAAH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0