FREDAG

Sorry! Jag har haft sjukt mycket att tänka på. Så jag känner att min tid för bloggen har inte riktigt funnits där och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Men nu är jag tillbaka och ska försöka vara tillbaka varje dag!
Min dag idag började med att jag vaknade upp hos älsklingen min, cyklade i blåsten och i ösregn hela vägen till Nyhamn, FYFAN! När jag kom hem frös jag som in i så jag la mig under en filt och kollade på film och pluggade körkortsteori. Jag fick senare besök av Hedda som nyss cyklat hem. 
Ikväll blir det en mysig middag med familjen innan jag beger mig hem till Ebba i standbaden för lite mys med det gamla tjejgänget! En toppen fredag helt enkelt. 
 
En bild från Berlin! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0