Fredag

Idag är det fredag, äntligen helg! Men dock inte en jobbfri helg, utan vi jobbar hela helgen också. Som ni kanske märkt har jag inte skrivit så mycket denna veckan och det är för att jag jobbat alla dagar denna veckan och börjat 5.30 varje dag så jag har varit jäkligt mör i kroppen kan jag säga er. I helgen börjar jag ändå vid klockan 6.30, kan sova en timme längre, och det kommer göra super mycket. 
Jag har även idag fått hem min glossybox som jag börjar prenumerera på, älskar det! Det är ett paket man får varje månad som kommer med en hel del prover, tips, och produkter, allt omkring hårvård, ansiktsvård, make up, samt allt som har med skönhet och göra, bara sånt jag älskar. Jag ska visa er senare på vad jag fick idag i min glossybox, kanske är det någon jag kan tipsa er om som ni senare kan köpa i annan butik? 
Jag har även idag också fått hem mina kläder jag fyndade på Nelly, två super söta blusar, halva priset på båda, skulle tillsammans kosta 600 men jag betalar bara 300 för BÅDA!! Jag älskar REA!!!
Jag ska visa er dem sen.. ska bara försöka få några hyfsat bra bilder. hehe. 
Ikväll ska jag ner till kvickbadet med min familj och kolla på min fina vän Agnes som spelar i band. Efter där blir det en mysig middag på någon trevlig restaurang. Hoppas ni får en toppen fredag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0