en enkel onsdag

Idag är det onsdag, en helt vanlig onsdag. Vädret är inte riktigt med oss idag vilket suger! 
För mig spelar vädret stor roll då jag lätt blir deppig när det är grått och trist samt regnigt, sjukt tråkigt. Det får en bara att ligga inne och glo. 
Menmen, slut tjatat om det. Jag har ju trots vädret en hel del trevligheter som kommer göra mig glad dem närmaste dagarna. Imorgon ska jag, tillsammans med min familj och Rasmus åka till mammas jobb, hotel skansen i Båstad och bara ta det lugnt och njuta av varandras närhet och sällskap, men självklart är det en speciell sak som också sker och det är att mina fina föräldrar har bröllopsdag så det ska självklart firas! 
Sen på fredag är det midsommar, gud vad jag längtar! Kommer bli så himla bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0