startar om på nytt

Jag har nu bestämt mig för att starta upp min blogg igen. Jag var innan på devote.se men tyckte inte om deras system, därför har jag nu bestämt mig för att försöka på nytt. Som det står i min information om mig så tänker jag blogga om mitt liv. Finns det något speciellt som ni vill att jag ska skriva om så är jag öppen för förslag. Jag kan även redan nu säga att jag inte är en person som kommer skriva 10 inlägg om dagen utan jag försöker hinna med det jag kan och så mycket som jag orkar. Jag kommer dock fortfarande ha kvar min tumblr blogg (magdapetronella.tumblr.com) där jag slänger in lite bilder då och då, så glöm ej att gå in och kika där. 

xoxo, Magda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0