onsdag

Idag är det onsdag och jag är precis hemma från skolan! Jag har gjort i ordning två knäckemackor med ost på samt en kiwi som jag ska slänga i mig innan det blir träning ikväll. 
Går dagen var kanon. Efter körningen med körskolan så fikade jag med Olivia vilket var mycket mysigt och välbehövligt. Kvällen tillbringade jag hemma med mamma, pappa och Rasmus eftersom pappa fyllde år. Vi åt god mat och drack gott. Efter maten fick jag sådana extrema magsmärtor att jag låg ner på golvet och grät. Fy, bland det värsta jag kännt! riktigt hemskt. Men som tur var hade min underbara pojkvän som höll om mig och tröstade mig. Efter ett tag släppte det lite och idag har jag inte kännt av något vilket är mycket skönt. 
Nu ska jag kolla något avsnitt av något intressant program. puss så länge
Lägg märke till min nya fina tröja jag köpte igår. Aldeles ny i butik dessutom. Tröjan är från Spritit Stores

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0