Ny dag

Godmorgon allihopa! 
Idag är det en ny dag med nya möjligheter. Vaknade precis upp ur en jätte konstig dröm, konstig och läskig. Hatar att drömma om läskiga saker. Själv är jag sådan att jag lätt kan börja fantisera om ifall det kommer hända på riktigt. Men nu tänker vi inte mer på det.. 
Min dag ser ut som så att nu ska jag gå ner och äta en god frukost bestående på ryskyoughurt och bär tror jag och kanske en knäckemacka till det. Efter frukosten ska jag göra V mig för återigen idag sätta mig på bussen in till stan då jag ska ta en körlektion. Förmodligen sista körlektionen innan halkan. Spännande. 
Nu ska jag ner och äta frukost som sagt. 
 
xoxo, Magda
En fin bild på mig och min pappa, på mammas och pappas bröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0