Ny dag

Jag kan redan säga till er nu att när skolan börjat som den gjorde idag så kommer min blogg få lite stryk av det då jag inte har mycket tid i skolan till att blogga på. Därför kommer jag ibland lägga in tidsinställda inlägg och ibland som idag så får jag skriva direkt när jag kommit hem. Svårare än så är det inte och jag hoppas ni inte allt blir för ledsna för detta. 
Kan börja med att säga att imorse när klockan ringde var jag inte LITE trött. fyfan, ville bara ligga kvar i sängen och gosa ner mig i täcket. Men nej, det kunde man inte. låg och drog mig i sängen till klockan var 5 över halv 8 och min buss går klockan 8. Dock har jag bara 3 minuter till bussen så det var ingen jätte brådska. Skolan idag ville jag bara kräkas på. Verkligen super depp att återgå till de byggnaderna. Visst har man saknat en del vänner men självaste skolan var bara skit! 
Nu sitter jag och äter mitt mellanmål bestående av fil och knäckebröd. Ikväll blir det hård träning och efter det kommer min älskling till mig och förgyller min kväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0