home sweet home

Då var man hemma igen efter en heldag tillsammans med kusinen och hennes son. Mycket lek och mys med lillen då han själv ville det. Man har klart starka viljor när man är drygt 1 och ett halvt år. frustationen är på hög nivå för den lille skrutten då han inte kan bli förstådd. 
Nu ligger jag tillsammans med mamma i hennes och pappas säng och kollar på "Mia på Grötö" medans pappa och älsklingen är där nere och kollar på fotboll. 
Så fort älsklingen kommit upp efter fotbollen blir det lite mys och sen blir det läggdags då han ska upp och jobba klockan 6 imorgon, stackare! 
Själv ska man upp klockan 10 då jag ska ta bussen kvart i 11 eftersom jag ska ta en körlektion klockan halv 12. Men den tiden är inte så farlig då man jämför med klockan 6. 
Hoppas ni haft en bra onsdag, för det har jag i allafall haft! 
 
xoxo, Magda
En gammal bild från balen i 9an. Från höger. Kajsa, Jag (brunhårig), Emma och Agnes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0